Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 25. mai 2015

Stevne i Fredrikstad 23 mai

...har dessverre ingen film av dette, så dere får enten tro meg, eller oppsøke folk som var der...

Hadde planer om å stille, tross alt hjemmebane... Men så kom HelvetesVåren 15.... men så mye på jobb at hadde noen snurra meg tre ganger rundt hadde jeg ikke huska hva jeg het..


og Tardis er nå Tardis..
Men trent, det har vi forsvidt gjort, og programmet er jo klart i hodet mitt.

Så, maidagen kom og jeg hadde et klart mål : Jeg skulle stille i  åpen, og Tardis og jeg skulle være på området, øve kontakt og i det hele tatt jobbe med andre hunder og aktivitiet....

Og det gikk fint.. Det er selvsagt ingen tvil om at han er der.... hans bil, hans bur, ja... du vet..
Men når vi er ute og går, så er det fint lite tull, selv om det er andre stevnehunder i nærheten.
Ingen fullspinn, og ufinhet.

og nei, han får ikke hilse på andre hunder.

Rett deilig , å bare gå og rusle, fokusere på kontakt, skravle med folk..Og kjenne at hunden har det greit. Ikke var det så mange som kunne stresse heller..

Så var det tid for åpen klasse
Og jøje!!
Han lystra, han spratt opp i eskan, han ville, han fulgte kommandoer, og han ga katten i bjeffing..

han fikk kongen, og det var også gøy...

"Hvorfor deltar ikke du ?"

Jo,  i august, da skal vi!!

Så stolt av ham!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar