Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 30. oktober 2016

en liten økt ute og ute på terassen

Fotarbeid, rett og slett.

Først en liten oppvarmingslufting.

Vi har jo praktisk talt ikke trent noe annet enn plass og heel i høst, og nå sitter det så mye bedre.
Vendinger fra heel er han derimot ikke vant til, så der kan vi gyve på.  Deilig med noe som ikke krever det helt store utstyret...

På plass og sitt har vi fått forsterka masse i høst. Og når det til og med virker på løpende unger og cockernabo Sara, så blir jeg helt over meg jeg..

Sånt sparer jeg til de dagene jeg har en sånn hund som ingen liker.

Men han begynner å vise gode takter med impulskontroll. Han kan sitte, få godis, ny kommando sitt og bli sittende.

Så noen vendinger , belønne tette posisjoner i fotarbeidet, der er vi litt nå.
Helt noob, men alikevel.

Hjemme trente vi litt på planken, å stå på planken på min side. Tok litt mikking og makking, og bakenden stod jo til alle kanter, men dit kommer vi.

 Litt Chaplin til slutt..  Jah

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar