Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 8. oktober 2016

Hjemme fra stevne - ser etter solgløtt

Ja, nå danses det på banen i Telemark, og her sitter jeg. og tygger grus. Den )(/()/&%/&¤¤%s bilen har røket igjen, og da ble det for mye med togbiletter , selv om jeg hadde fått støtte fra Kongsberg. Mange tog er innstilte også.

Og med bilen i bakhue, så kjenner jeg bare på stress..

Så vi er hjemme.
Siste konken før NM, som uansett er uaktuell for meg som deltager.

Så, er det noen solgløtt..?

-jada.. Vi har jo et napp innenfor rekkevidde, på en god dag, da alt stemmer
- Vi er nok klarere til våren, om jeg er flink og trener i vinter,
- Musikken til klasse 2 er klar, så da kan vi jobbe litt med den også
- Det er jo slett ikke sikkert at det hadde funka i dag, jeg hadde ikke godkjensla før mannen ringte om bilen heller


Nye sjanser kommer, jeg har en ung og frisk hund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar