Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 2. februar 2017

Generalprøve ( nå er nabogutten sikker på at jeg koker barn)

for der sto jeg nå, foran inngangen, kinesen i kassa, med ei svær ramme til plakaten og bowlerhatt. Sistnevnte for å sjekke om han lot seg påvirke av den. Det gjorde han ikke..

Han kunne ikke slutte å stirre da han passerte. Mor bare lo.
Han synes jeg er passe koko fra før av med en hund som lager lyd og spretter som en oioi, så dette  fikk det nok til å tippe over for ham. Jeg er sprø nok fra før, så steget til barnekoking for å spe på med hundeforet er nærliggende...

Så, hatten funka, jeg hadde gitt nabogutten litt lettere underholdning, og jeg kan bruke kassa til å holde ramma oppe.  Good

Så vi kjørte vendinger vi.  Nå har han begynt å hoppe og klatre nå, og bytte side når vi skal vende. fantastisk .. Han synes sidebyttene og avslutningen er det kuuuleste...

Jaja, om han finner på egne spik i helga, så tar jeg det trekket  Så lenge han er på og villig.

herrelighet... at det er til helga allerede... så lenge siden beslutningen i oktober..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar