Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 6. februar 2017

Resultater Freestyle 5 februar

En heeelt annen følelse i magen i dag...
Vi hadde mestret utafor komfortsonen , ikke bare en men to ganger i går.

Nå var vi på kjent mark. Jeg er ærlig talt lei både sangen og programmet, men må man så må man, til man får det som  man vil.

Vi var nummer 7 ut. Samme prosedyre, ikke ta ham ut før hunden før oss er på banen, peppe og gire.
Så, mormors nattkjole,nyfarget for anledningen, og denna lovende , up and coming kines..
Hva ville skje nå?


Han ga jernet...

1A

Dommer 1 : 8, 2  7, 9   8,1
Snyggt, herlig energi
Heftigt tempo
Noget lengre stopp i midten, annars bra flyt

Dommer 2  : 7,8  7, 9  7, 9
Man blir verkelegen glad av er!
Låten passar er bra
Stundtals blir det lite rørig koreografi. Ok rørelser

Sånn reagerte jeg da jeg fikk vite at opprykket var et faktum
.. Nina Haaland fotograf
Siste gang for gremlinsnummeret? Kanskje? Orka kines-putten min en runde til etter en lang dag i hallen?? Om han hører etter skal jeg jaggu ta den helt og og improvisere så det runger..Jeg blåser i om det er elegant .. jeg blåser i om jeg roper over musikken... vi skal jobbe , jobbe, jobbe!

1B :

Dommer 1 : 7.1 7,3  7, 8
Man kan inte annat enn at le når man ser er. Bra jobbat , men jag saknar flyt mellom øvelsarna

Dommer 2  : 8, 4  8,0 8,2
En sånn energi

Enig med begge dommerne jeg.....Men målet vårt var å jobbe på banen. Mission accoplished...

Nå... bare nyte og så tenke på veien videre..

Å du pokker, så lenge jeg har jobba med dette her....
Endelig!!
Takk til alle som har hjulpet meg når jeg har stanga huet
Eva LK, Anniken j, Nina, Ine, Jessica, Connie og Cecilie i sær... Men jaggu dere andre også, i vårt  støttende  herlige miljø

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar