Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 20. februar 2018

Planke-pes 2

2'er dager betyr heelwork trening.

i hodet mitt så er vi kjempegode på sideforflytninger og å rygge sammen i heel, pelle og fot..

Men når det gjelder innlæring, så...... jeg kløner noe inn i gamper***

Planke ut, ros, for å ha bakbeina oppå. Han nekter å rygge oppå. men viser noen fine vendinger typ rundell ( rygge rundt meg).
Argh..

Prøver å føre ham over planken for å klikke før at han har baklabbene på. Han tråkker, hopper over.

Jeg ber ham på plass for at han skal ha forbein på høyde med meg, og baklabber på planken. Ikke f... en labb på hver side av planken, selv om forbeina er helt etter oppskrift.

)/=)&/(/&%&&!!!

Henter en planke til, på høyde med fram bein,
Sånn? Voila... hunden står som en påla.

Flott da tar vi bort fremre planke, og ber om plass. jeg får en bakfot på planken. Hyyyl

Tilbake med fremre planke, han står fint...

Det må være noe jeg ikke forstår.... neste 2'er dag skal vi tilbake til posisjoner.. især venstre...

fin hake økt da.... og han begynner å skjønne target.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar