Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 14. februar 2018

Tannrens og tanntrekk- så her tyter vi litt..

Leverte med gubben grundig beskjed om hva som skulle huskes på før innlevering av hund hos vet, og det gikk jo fint.. Han måtte ringe meg opp for å høre hva han skulle svare på skjemaene, så det ordna vi.
Og selvsagt måtte det være n o e. Tardis har jo mange seler. Mack har en , som er for stor til Tardis. Så, av alle selene i boksen, så måtte han velge den ene som i grunnen ikke passa, og som tilhørte Mack...

Nuvel... han var rimelig groggy da jeg henta ham, så bære ut i bilen og inn hjemme gikk fint.
Han hadde akkurat våkna til , og murra mistroisk til alt av vetrinærer da jeg kom inn. Høy som en hippie på Empire State building, så jeg tok ikke det så alvorlig.

Sjangla i bilen hjem, og måtte holdes oppe..Stakkaren blir jo helt hjelpeløs..
Nå henger han rundt nakken min, ikke særlig tilpass, piper og syter. 4 tenner i undermunnen fattige. Da tenker jeg vi skal passe på de tenna han har nå, jeg...

Vekt? 7.6 som kjempeglad.. så det kan jeg i grunnen ikke føre på skjemaet.. Få ham til å sitte til vekta snakka sant, det kom ikke på tale..
Jaja... han er på farta igjen i morra..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar