Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 9. august 2018

hjenedugnad på de store midtre delene..

Dagens øvelser :
 slalom armer
jobbe foran meg  i front
 rose

Har nå satt meg ned og  virkelig latt tankene vandre på hva jeg skal fylle hoveddelen med.  Har jo latt tankene fare før også, men nå måtte jeg bare ta en avgjørelse.. ellers kan en feire både jul og nyttår  før inspirasjonen kommer.  Jeg vet jo... land det, bestem at sånn blir det .. Så nå er det gjort. Og det føles godt og logisk. Da kan jeg jobbe med hvordan jeg vil ha fram dette.. Hva vil jeg utykke? Starten er regenerering, og slutten ha det  bra.... Greit.. og så den store hoveddelen.  det har rent som vann mellom fingrene mine,. Så nå måtte jeg bare, Ingen grunn til å utsette.


Og så .....Jeg kommer med en grunnide, men er dette klasse 3 liksom...? Er det nok??
 Den apen skal jeg kvele , men foreløbing skvatrer den plagsomt i øret mitt..
Mitt hovedvåpen er at jeg nå har en ramme  i hver del. hva jeg vil utrykke , og tempo, høydenivå , og avstand i de ulike delene. Godt.. da blir det  darkness ikke fullt så tomt og øde....

 jeg skal bruke teksten
jeg  skal jobbe med avstand
jeg skal tenke tempo = lette øvelser, og rolig er mer kompliserte deler.
Så dagens trening er basert på hva jeg trenger..


Så, dagens plan :
Han var litt treg i starten, men litt twist får han alltid på.
 Å få ham til å gå i front gikk fint , kunne til og med holde posisjon i tre sekunder.. Og så fant mørven ut av han kunne gjøre den øvelsen på to også. Gah! Blir jo bare klabb med to koreografer på banen.
Tilbake til start. Kan bli bra det der altså... Vi skal nok få plukka av ham det der

Slalom mellom armene ble en liten kamp mellom alan -opp på ryggen og  woop . som er slalom.
Vi må rett og slett ta en pause på ryggarbeid, for han blir helt besatt,.....
Så fort ryggtavla mi er tilgjengelig , here we go..
Så vi fikk til to på hver side.

Rose ble bare tull.  han rygger hele runden rundt  både meg og gjenstand..
Kanskje jeg skal bare slippe ham på dypet? kommandere ut og runndell og se hva som skjer?

Dagen andre debut ble martha, rygg mot rygg. han får ros for å lene seg mot meg. her trener vi med vinduet som hjelp.

Å gå bakover i plass . han rygger som søren han, langt bakut for meg. småå småå museskritt blir greia her altså..

Så plan gjennomført. Han er i allefall lærevillig.  og jeg er mer motivert enn noensinne..

( lånt bilde...)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar