Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 7. august 2018

Økt ... med unger på tunet, to stubber og en åpenbaring

Om det går mer enn to dager.... så er jeg helt i frø... jeg ser landslagsdrøm og Crufts for Norge forsvinne i det fjerne...

Og når andre forteller på nettet at de trener... guuuri malla... Det er som pro-ana sider for meg altså---

Så... jeg følte for ut, og jeg følte for bakpartsarbeid. Men ingenting av det jeg har står fast når jeg lar Tardis går rundt på det.
Derimot har jeg sett ut et par stubber på begge øvre tun.

Han vil helst oppå, så jeg kan ikke ha belønning i handa. Han klarer ikke en hel omdreining, men han vet han har to staurer med klør der bak  og det er bra nok..

Så ville jeg teste ut ham på ryggen, at han hopper opp, og det var da jeg oppdaget jeg hadde publikum.... det kom noen gisp... fra de voksne og pkutselig hadde jeg tre småjenter som var veldig nysj..
De fikk beskjed fra de voksne om å gå bort, men jeg ville ha dem der. Så deilig forstyrrelse da gitt.  Tåler man ikke unger, så får vi gå på det andre  tunet.Han girer seg jo når han får oppgaver , især om det er avledning fra det han ikke får lov til..

Så han fikk hoppe på ryggen min igjen, (åååååå) og ellers noe rull, og snurrer og slikt.
Testa ut aksel og skulder. I dag gikk han fra den ene til den andre... jaja...

Cardiff fungerer råbra nå...

Vi koste litt i gresset, herja, klødde mage, før vi gikk til det andre tunet og testa stubben der. Bare en runde per vei.
Så så jeg sandkassa, med treplanker hele veien rundt og tenkte han kunne balansere... Han hadde andre planer. At jeg ikke så det... her kan vi trene sidesteg i front.. den planken ligger jo dønn stille...  HA!

Så.... all grunn til å kunne chille'n nå...Om to dager, så fortsetter vi med ny økt..
Må komme dit at jeg tester ut hva annet vi kan gjøre , starten er ganske klar nå... og så var det resten....
 Helst vil vi oppå... bildet er fra fotoshoot 15 juli...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar