Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 1. april 2019

FS på p-plassen

I dag trente vi i 20 minutter, og fokuserte på fram, marta og ut+mige

Ute, så klart, så båndet var i verden. Gleder meg til terassen blir klar altså... Plenen er bare en ryddeaksjon unna.Samt litt opptørk.

Så, båndet i veien, ja... Det som funka best var komboen tråkke, og så marta. Han skal ikke trenge min håndstøtte, og han skal kunne gå i den retninge han skal.


ut +mige jobba vi med en betong kloss
Han ville selvsagt oppå den til å begynne med. Så begynte jeg å hinte om at han kan jo godt lene beinet inntil på mige. Så blir det lettere å skille på andre ganger han skal ut og gjøre noe annet.
Men han jobba bra, fikk mye tube, og bare to fnaskerunder ( plukke opp fnask på bakken)

Fram, jeg må bare ha en skål foran meg Ellers går han ikke fram, i verste fall rygger han. Eller opp på to. Men om jeg følger etter så går han rett så bra faktisk. Målet er jo at han skal gå selv om jeg stopper og armen ikke er lengre. Våge å vente ut, kanskje? Men da er han kjapt i gang med en snurr eller noe slikt

uansett, dette trengte jeg etter tullet på lørdag.

( så forresten på  tur at han demper mye med snusing framfor konfrontasjon ..)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar