Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 30. mars 2019

åpen i Drammen - geeez looize, why bother?

Jada jeg har vært flink i vinter , vi har jobba mye med triks, og koreografi.
Men banetrening... vi er helt ute og kjøre..

Ja vi fikk til noen kjeder, men så fort jeg ikke hold ham oppe med neste triks, som var spennede nok, så var snuta i bakken. Og det var ikke andre hunder som var greia, det var hele pakka. Det var veldig vanskelig å belønne kontakt når han ikke tilbød, eller så opp, for så å dukke ned i bakken igjen. Han ble ikke ferdig heller..

Akkurat nå føler jeg at alt er helt bortkastet, alt vi har gjort på et år. Jeg skulle visst meldt ham på stevner bare for å holde ham gående....

Så, nå blir det enda mer viktig å ha program ferdig så han vet hva som gjelder
Og huske at Drammen er  tøff for den uinnnvidde.
Han skal tåle mer stress og mer folk, og mer lukt. Løpetisper er ikke noe han har brydd seg om, og han kan bare glemme det nå.

Jeg er litt nedenunder nå, men har ikke tenkt å gi meg. Fokus fokus fokus... notert...
Alle muligheter til å trene et annet sted må gripes , hardt....

Så, det var godt å se gjengen i dag. Kom litt sent, og dro tidlig. Mannen er jo ikke helt i form sånn sett, og jeg ville ikke pusje det mer...

Det må ta den tiden det tar og sånn er det.
Æsj

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar