Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 14. mars 2019

HW trening

av en eller annen grunn begynte hjernen min å henge seg opp i  hva slags håndstilling jeg skal ha på de ulike balkanske delene. Og at jeg kanskje skal krysse beina i sideposisjoner.. jaja

i dag jobba vi hovedsakelig med å rygge, og å trå til siden, kombinert med  fot.
Han har bevegelsen inne, men er ofte skeiv. og er pluteslig for langt bak.
Merker sjøl at jeg hjelper ham for mye med hendene, Kanskje derfor jeg begynner å tenke hender..
de skal i siden , opp, de skal ut til sidene, og de skal bære noe foran meg.

Dessuten jobba vi med venstre og pelle vendinger. Vi har for lite gulv, godt vi snart skal utendørs...

Jeg må vente ham ut, og kun belønne når han er der han skal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar