Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 12. mars 2019

innmari dyr kines på treningsgulvet...


( jeg er hes faktisk)
Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å bare smekke på bikkja båndet og gå ut på litt større gulv. Skal vi få noe fres så må vi rundt saker som er litt lenger fra hverandre..

Det er noen treninger hvor jeg skjønner vi faktisk er i klasse 3. Dette er en av dem..
Han var på fra børjan.
Vi tok en litt annen rekkefølge på øvelsene i dag, og det var forfriskende.
 Først litt rundell og clara for å få ham i gang, deretter kryp, som vi er helt i starten med

Så tok vi deler av starten, og han var i god gammel klasse 2 fres. Jadda.

En økt med marta, og han er der han skal være. holder lenge og holder et par skritt faktisk
Så litt chaplin. Han bruker tid på å komme seg på plass, men så holder han seg der også...flere skritt

Det store gjennombruddet var mige, rundt, og så kommando, han løfta som bare det. Nå kan jeg være andre steder en rett ved objektet, det er målet.

Et par runder med sidelengs og rygge også

Til sist litt skulder, men da var det litt tull og tøys.

Verd å være litt sår i halsen når han er så flink!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar