Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 18. mars 2019

siste runde på gulvet hjemme... FS

For nå må det smelte såpass at jeg kan gå ut. Dessuten er det hw neste gang, og da trenger jeg bare litt barmark på stort areal. P-.plassen blir bra.

I dag begynte vi  i den andre enden, med kryp og at jeg holder bakbeina hans, mens han balanserer med forbeina. Ren muskel bygging. Kan ikke brukes  til noe. Litt kryp også

Litt på starten, bare for å holde flyten.
Så satte jeg fra, krakk og sovepose, og lot ham løpe i åttetall og sirkler.  Ganske kult når han kan snu på femøringen, og rygge begge veier ...

Så jobbet vi fram, med å få ham til å fortsette selv om jeg står stille eller rygger. Han kom i allefall ett skritt fram. godbit under lokk et stykke unna hjalp litt

Det er jo gøy når du dedikerer deg altså......
( mye møtestyr denne uka, så en får se hva en får til....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar