Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 17. juni 2019

Trening. Og det blir siste gang jeg er i bakkehøyde før tattisen gror...

For vi skulle jo bare kjøre cardiff- rygge, rundell.. mens jeg stod på alle fire
Og der satt'n gitt...
 med klør og det hele, på halv annen uke gammel skuldertatovering. Åh, jeg kunne sparka meg sjøl.. skyndte meg å smøre, men alikvel... her skal jeg ikke ned på lavt nivå før  Lunde. Og jeg skal plastres...

Vi har dessuten hatt en utilsikta treningspause. Grunnet vurdering og løs mage. Jeg skulle vurdere, og han hadde løs mage. Da utgåt trening, og inngår kokt ris, og vask.

Så da måtte vi til pers i dag.
Vi skal øve på det vi  ikke helt fikk til i Fredrikstad.  å skille på ulike øvelser der ute, og å ikke mige på feil sted.

Det måtte kattemøkk rens til først, han fant jo alle godsakene, men jeg var kjappere. Så kjørte vi noen økter med orbit, mige og rose.
Jeg må nok ha håndsignal en liten stund til.
Nå satt fram som bare det. Vi får fokusere på energi endringene akkurat der.

Et par Martha også, og litr kos før klokka ringte.
Og som sagt, noen utilsikta  ryggøvelser...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar