Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 29. februar 2020

Trikseprøve klasse 2 - vi tester ut

Etter jeg kom hjem fra dommermøtet med reviderte planer for trikseprøve 2 og 3, så kasta jeg med utpå for å se hva vi hadde å jobbe med.

Det blir da til dag 4....

Trikslista henger på på kjøkkenskapene, så her er motivasjonen på plass

1 Slalom mens fører rygger....
Denne har jeg aldri jobba med.. jøsses kake plutselig kom bikkja inn fra høyre side ?????? Han tok små sirkler for å komme i posisjon, men det slutter han nok med når det er mer energibesparende å la være. Huet mitt gikk litt rundt, for dette var uvant... Mack løste utfordringen på samme måte

2 Rygge
tjo og hei... her får dommeren telle fort... og henge med. Ikke en øvelse jeg kommer til å jobbe mye med

3 Rundt meg, begge retninger...
Rundt meg går greit liksom, ikke noen spennende øvelse. Måne derimot, det var rare greier. så det ble mye håndtarget. Og da trodde jo han at han skulle rygge, og gå i heelwork posisjoner.. Men dette kommer han til å fikse

4 snurr/ spinn
Tardis elsker jo å snurre, men å høre etter? Men jeg fant en løsning. Stopp kommando mellom hver.  Den kommandoen skal jeg jammen bruke mer... så jeg blir tydelig når han blir heit..

5 hopp
Kommer jeg ikke til å bruke mye tid på å trene. Dette kan gutta mine.

6 løfte en labb, holde i tre sekunder
Black and blue... i og med at jeg husker at dette skulle bli kommandoene, så må jeg da ha jobba litt med dette, men lagt det fra meg?... Han løfter ofte labbene etter hendene mine, så her tror jeg eleven husker mer enn læreren

7 snutetarget
Snoutchallenge.  Han elsket det, og særlig å herje med meg etterpå.....Her kan han bli god

8 Rekvisitt
Å tråkke rundt kan vi litt.. sidelengs , litt... vi har jobba på stubber og kanten på sandkassene her i nabolaget. men han kan det ikke hel sirkel. Og hva skulle jeg bruke? Slepe rundt på en stor stubbe? Nei takk.. Jeg hadde to valg.. enten en rød pute eller krakken som danner den ene halvdelen av daleken..  Tardis foretrakk krakken. Skal bare trekke den med noe teppestoff. Puta ville han ikke røre, stilte seg over den, beina på hver side av en og var så stolt som helst.... Klar tale

9 Bukke
Her er de duka for blanding av dekk, cardiff og fåglarna vet hva. Han bukker jo i innlæringa i FS3, og det skal han IKKE. Men vi trenger å høre etter...tar det på strake framlabber

10 Heelwork, tar vi utendørs senere

11 Ryggen mot fører
Jobba ikke med denne akkurat i dag, men jeg holder jo på å trene inn videregående versjon i kl3. Kommer ikke til å bruke tid på denne


12 valgfri øvelse..
Mye å ta av.. Marta? woop? Fly? Timevillsjåvv

Dette var forfriskende deilig å jobbe med.. August... det får bli deadline




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar