Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 3. mars 2020

fs 1 ny giv

ny giv etter at det har gått trått en stund... Har sette for meg noen detaljer i starten , og kanskje noe til å fylle tomrommet

Og til min store fryd, så ser det ut til å være noe der... Nydelig cardiff.

Vi har potensiale for mer, og fokuserte på presisjon i donna og rose.
Han ville tråkke litt på boksen også,men han slurver litt. Der kan vi terpe mer

Jeg har grubla et par ganger på hva jeg skal kalle kommandoen for å stå med ryggen til meg.  Fram funker,helt fint, han bare stilte seg opp... ferdig med det... Da sparer jeg " vekk " til en annen gang

Vi herjebelønna., og det fortjente han.. tre ganger tube også, og tubeost er bare for veldig veldig bra presentasjon.

Ny glød.. hurra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar