Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 9. april 2020

nye planer .... kunngjøring

Jeg må innrømme det. Har kjørt meg helt fast på Dr Who.
Det kjennnes litt som et ork å ta fatt, og det er store hvite felter jeg ikke aner hva jeg skal fylle med.

Så jeg legger det litt på is. ikke avlyst, ikke glemt, men  lagt litt til siden.
Jeg har jo ikke kasta bort tid, flere av triksene og elementene kan jeg bruke i nye prosjekt
Og med nye prosjekt  kommer ideer til nye øvelser, som jeg  får moro av å trene inn.

Trikseprøvene i klasse  to og tre kommer også med flere ideer, som jeg kan putte inn

Jeg har selvsagt klart rekvisitter og kostyme, etter FAIS og HAIH prinsippene
( Finnes Allerede I Skapet, Har Allerede I Huset) Denne gangen skal det minimeres i størrelse. En bag holder . Ingen store rammer, eller gedigne trekrakker.

Musikk er svidd, og jeg er i gang med å kombinere ideer og triks

Og, ja, jeg vet også at det vi virkelig sliter med er å få han fokusert .
Det skal vi også jobbe med. Det skal vi virkelig jobbe med

Men for min egen kreativitet og glød sin del så må vi prøve ut noe nytt. Og det vil gagne kinesen også, som går fra tidsreisende romskip til å spille rollen som hund igjen.
Jeg derimot........

Så får vi se... Fikk i allefall lyst på en økt med en gang... og det er noe..
vi har kommet en lang vei siden vaskekurven..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar