Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 21. juli 2020

moro og heng på økt..

det var liksom ingen tvil at det var på tide å komme i gang igjen. Om ikke annet enn biljakt og ufyselig oppførsel ovenfor Mack som ikke tar igjen når noen gir ham et favntak bakfra.

Stress og uro, da må en trene
Ute på  tunet, etter å ha rydda bort katteskit ( har ikke ord for hvor lei jeg er......) og i oppholdsvær

3 ganger cirka ett minutt, bare følge meg, og finne posisjon Nå var plass posisjon bare gøy , og han var faktisk litt for langt framme akkurat nå.. men jeg liker energien

nå skal jeg se filmer...
ja! Jeg er flnkere til å slippe båndet, han er på og jobber helt nydelig, og jeg belønner relativt greit og variert.

Dette var et lite løft som jeg trengte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar