Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 29. juli 2020

Økt på tunet

De  siste dagene har det begynt å  danne seg en ide... om ikke annet.... men jeg har fått for mange trøkker til å si at nå!!! Nå!!
Men jeg vil prøve i allefall..

Uansett er det tevling 15 august, og det er på tide å komme i gang med annenhver dag rutinen igjen.
Sist økt gløda han, og jeg synes ikke det var noe dårligere i dag.. Merkelig det der. Noen økter må han draaas inn i rett plassering, mens andre er han langt foran meg på tempo, ikke ut etter godbiten.

3x  ca 3 minutter fungerer godt for oss . Kan   kanskje øke til fire.
Nå skal jeg se filmene, og dele inn musikken i deler.....Og så... får vi se

-Jo, halen går og han velger meg hver gang.. men jeg mååååå belønne med alle fire på bakken..
-være tydelig så han ikke er på feil plass og blir tråkka på
- repetere programmet for meg selv helt alene også, så jeg husker overganger og kan være flere steder i huet på en gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar