Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 2. august 2020

Tunge skyer ingen hindring

Neste økt etter denne kommer nok til å handle om å prøve seg fram med FS3  Har noen ideer, men vi får se.. Tar ingenting for gitt akkurat nå..

3 økter, den ene ble litt lang, men ikke noe å si på innsatsen. Skal se filmer nå
Den første økta ble nok litt lang, men nydelig å se hvor mye kontakt vi har... jeg kan være enda tydeligere på hva han skal gjøre. Mye mellom arbeid her i denne økta

Økt nummer 2 var høyre. Det var en kort økt. høyre er bedre i fart, og med stoppkommado... hmm

Økt  3 fikk vi litt forstyrrelse fra naboen, og så var det noe spennende i gresset, men han kom seg fort opp igjen.


Stolt av han jeg ikke henger meg fast i båndet, og at han kommer tilbake etter at jeg har kasta godbiten
Vått i gresset var det også...
Så, kunne kanskje gøtsa ennå mer, men jeg fåt jo det jeg ber om...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar