Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 13. august 2020

siste økt før stevne

 

 

og det får nå gå som det går, vi skal jobbe med energien vår vi... spent på tempraturen i hallen.... kan bli rett så klamt,, men jeg skal gi alt!

Vurderte å leke litt mer med FS, men kom fram til at det var rett med tre korte økter med HW som var det lureste å gjøre...

Vi jobba med heel og mellom, og høyre. Jeg er elendig til å belønne ham på rett sted i høyre.. i neste runde er det noe jeg skal jobbe mye med. Samt seven, og venstre.

 

Spen på filmene i dag..

veldig stolt over at jeg ikke tar i båndet når vi starter og avslutter , men lat ham komme og jobbe.

Høyre må jeg rett og slett trene med godis i handa, og ned så han ikke kommer opp. KONSEKVENT!

 

Got it...

Han gnistrer ikke akkurat, men jeg synes han jobber godt , veldig godt

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar