Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 19. november 2020

Årets første økt på gulvet

 det blåser tollepinner, så da er det bare å bite i gresset her


men selv om jeg ikke kom så langt.. så var det ikke ille alikvel


Selvsagt bør jeg bruke klikker på tango, og legge til hold.. så henger han på han.. han flytter i alle fall ikke labbene eller hopper opp


så lekte vi oss litt med FS konseptet vårt.  Gulvet er for lite, ikke noen tvil om det... vi må utnytte dagslys og fint vær altså... ute på p-plassen.


Jeg vet musikken har muligheter, og jeg vet hva jeg vil gjøre, men jeg står litt fast på hvor mye jeg skal markere tekst, og hvordan få det til å flyte. 

Kort sagt, hva gjøre?? Eller , ikke gjøre, men hva gjøre i programmet? Av triks?

Vi ble enige om en ny start, og han var med å bestemme slutten... så langt iallefall....


Slutte å blokkere tanker, og bare våge seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar