Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 21. november 2020

om ikke trening så er i allefall matmors hode kokt..


 

 Dommermøtet fikk meg tilbake på sporet - hva skal du markere i teksten? hva er fortellingen? Hvordan utnytte tempo og skifte i musikken?


Så , slette alle notater fra før, dobbeltsjekke at tidsinndelingen stemte fra juli,  skrive ned hva en skal bruke i teksten, og hvilke elementer i fortellingen vi skal ha med. Hva skal hvor i sangen.

Be stemmen som kritiserer og kommer innsigelser om teithet å holde kjeft, for den har i allefall ikke ført oss noe sted i klasse 3 ennå. Holde helt  gaffateipkjeft faktisk. 

 Ut på gulvet, med target pinnen og leke meg fram til hva jeg kan gjøre og hvor jeg skal forflytte meg og dyret. Skal han vekk fra meg, eller skal  vi være lave på gulvet? Tardis følger med fra puffen. Muttern er rar


Bare kjenne på inndelingen av sangen, og hvordan refreng og mellomspill kan utnyttes.. Shuffle litt fram og tilbake

Og har jeg skjelettet, så kommer resten.. Har jeg skjelettet og en anelse om muskulaturen så kan en kombinere. 


jeg har inndeling

jeg har en ide om hva jeg vil ha fram i de ulike delene, med musikken som utgangspunkt

jeg har  en ide om hvor T skal være i forhold til meg og rekvisitter

jeg skal ikke låse meg til "lista" og tvinge gjennom øvelser jeg bare SKAL ha med om de ikke passer., fortellingen er viktigst

jeg har en ny slutt, og en ny start som er mye bedre

jeg skal ikke presse inn en masse nye øvelser, men bruke det jeg har. 

 


Okay.. så langt kom jeg i dag..ikke så gæli..


Og stemmen kan fortsatt holde kjeft.. for jeg er kreativ nemlig...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar