Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 2. juni 2021

Økt - ute på tunet. Årets første

 ville JÅZZE litt til musikken, og derfor ingen filming.Måtte vente til den verste varmen hadde gitt seg, og det kunne jo være at halv ni er litt sent å kjøre i gang med musikk, men når folk er ute, så får det være

Jeg mistet ham litt på starten. folk var spennende, nabotispa var spennende, kattemøkka var lokalisert... Så jeg jobba med å hanke ham inn, han fikk ikke snuse, og fikk uttelling på å ha kontakt og jobbe

Ingenting er spikra i rekkefølge hos meg, så  vi bare lekte oss litt med en kjede.

Det skjedde en gang at han ble for heit, og ikke tok kommando, men i stedet gikk i snurr, spinn og ellers lav jordbane, men han tok seg inn lett. Jeg stoppet han, og ga han en annen øvelse enn en dreie-rumpa -oppgave

 Økt to var gjennomgang av kjeden og å teste ut noen triks. Kanskje det skal bli sånn ? Målet er å få ham til å jobbe, så får det være så "lett " det bare vil...Og at det er en sammenheng i fortellingen

Det som er gøy er at han er så full av driv om vi går posisjoner, så jeg kan faktisk hanka ham inn bare med det  om vi først har kontakt...Han tar det ikke så nøye hvilken posisjon heller.. Han tar dem alle


Økt tre ( etter at naboene hadde stoppet opp for å se og rose og han valgte meg fremfor nabotispa,) var tango, som han er blitt så mye bedre på å holde og bli i selv om vi beveger oss. Han er også keen på å tilby jazz. Ellers jobba vi litt mellom å veksle mellom seven og pelle posjoner, og ja, jeg ser hvordan han får cues. Men hey! Det funker og det er uten hender!


Må planlegge hvordan jeg skal legge opp treninga med HW/FS framover. Annenhver?  1-3? Bør ikke blande i samme økt sånn egentlig tror jeg..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar