Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 28. juni 2021

Lunde som ble til Fredrikstad, og en god blå en 25 juni 21

Corona måtte gi oss et spakr bak igjen, så stevnet vårt måtte flyttes Fra vandrerhjemmet i Telemark, til en helg i Casa de mama... Jeg dømte hele søndagen, og FS på lørdagen. Så da ble det en liten runde på HW2 og "Doctorin the Tardis" Han var på,og det er jeg kjempehappy for. Med tanke på alt annet enn trening som har skjedd så er jeg inten mindre enn superstolt! Det var dessverre for lite presist, selv om han hang på. Også ble han veldig kreativ med martha og ville selvsagt bare gjøre jazz Så hva har vi lært? 1 Tren mer, nå som du kan 2 Bruk banen , ikke jobbe så nære dommere/publikum 3 Jobb med presisjon og mindre håndtegn 4 nå har jeg fått masse motivasjon til å komme i gang med FS3, for det er jo der hjertet mitt er.. Tilbakemelding : Dommer 1 : 7,1 7,5 7,8 : FS øvelser bedre utført enn HTM Litt uoppmerksom og flere upresise posisjoner Dommer 2: 7,3 7,5 7,5 : Mye bra, ønsker noe færre håndsignaler, noen misser i enkelte posisjoner Domemr 3 : 6,5, 7,5 8.0 : Mye fint, men hunden falt litt ut, sikkert på grunn av varmen da han peste mye, Vær forsiktig med håndtegn i kl 2. Fler retninger i posisjonen ønskes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar