Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 29. desember 2021

trening, eller bare litt impro

 det er ikke grenser for hvor artig det er oppe på rommet nå som valpen har kommet.. og nå har jeg satt opp et ekstra bur hvor publikum kan sitte fengslet og beundre til det er sin tur.

Det er i grunnen ganske spennende å være i hver sin skalaende av aktivisering. Det blir mye tissejubel for tiden. Og jeg har tross alt et fs3 program å drive med.

Så vi jåssa litt, og det begynte å demre for meg hvor mange øvelser vi har, og hva vi kan finne på.... og det er hull i skydekket det... Nå skal jeg sette meg ned og jobbe med fortellingen, og så skal en se på rakkern..

Det blir nok et enkelt program, men program blir det..  åh.. dette var litt deilig...

øvelse for øvelse, kjede for kjede. 

Takk takk til der hvor inspirasjon kommer fra...

( illustasjon, vi har ikke noe juleprogram vi altså...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar