Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 4. desember 2021

Storebrorhelg

 La meg først si at jeg er sikker på at dette kommer til å gå kjempebra.


 

Det er bare spennende å se hvordan de finner ut av det.

Intensjonen til begge er god. ,men det er litt rusk  i kommunikasjonen  foreløbig. Å finne felles plattform så å si.

Tardis har vist vennlig interesse når valpene har vært her. Og sagt i fra når de ståker for mye. Uff..

Så kommer jo denne lille tasserampen hjem alene, og alt tyder på at dette er langvarig, og da er det jo en annen sak. 

I går var han mest opptatt av å peppe opp valpen på å få opp farta på tur. Og teste grensene når muttert ikke har fullt fokus på seg ute i verden

Ingen raiding av matskåler, men  ville gjerne tyve resten av  strupen som ble tygd da vi la oss. Så jeg ante jo at noe kommer til å bli nykult fordi  valpen gjør det

I natt gikk det helt fint. Litt sympatibjeff da valpen gråt da jeg dusja.

Så i dag har de gått og kjent litt på hverandre. Snust, sjekka ut, invitert. Tardis er ofte litt for brå og voldsom og Quartz for frempå  med å kjøre feil timing

Så da vi gikk opp for å leke alle tre så ble Tardis skrekkelig sjalu. Han og bare han skulle leke med lekene. Han som aldri leker. Han kasta tyggeringen i været og ville dra litt i sokken.Stod over valpen og vendte seg bort når Q ville leke med den han også

Valpen skulle ikke få lov.. Og hvis jeg dytta han bort, så stilte han seg i mellom, kysset på meg,og insisterte på at jeg ikke skulle glemme hans  ringe eksistens.

Grunnet at jeg ikke har fått opp noen binge til valpen i stua ennå så fikk Q være med også da jeg trente Tardis en runde. 

Det var  bare for å få gitt han det han trengte. Ikke noe programbygging sånn

Så vi kjørte øvelser, med valpen hengende på slep. Han var så flink. Q bjeffa og  ville være med. Heftig invitt fra valpen. Tardis jobba på. Da vi satte oss opp i senga, hvor valpen ikke når opp så demonstrerte han at han husker skulder og aksel også.. fine gamlingen min... 

Joda, de finner ut av det de to.


( og nei.. det var ikke Tardis som tissa på golfjakka mi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar