Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 27. november 2021

Stevne i Drammen - blå annenplass


                             ( Aina fant bilde av nr 10 , og siden vi har dr who program.......)

 

Så dro vi da, og har ikke vært på stevne siden før vi starta flyttinga i slutten av juni. 

Og treningstørke har det nå også vært. Av samme grunn. Men så har vi kommet inn i den gode steamen. Og posisjoner trener vi også ved møter for tiden.

Så derfor er det faktisk litt gøy å registrere at det blå ikke bare handler om at han er rusten i ringen, men at programmet mitt i følge dommerne har litt få posisjoner??

Han ville gjerne snuse, men valgte bort det, og fulgte meg. Vi hadde god energi der ute synes jeg da jeg var i bobla i allefall. Har ikke sett filmen ennå.



Men blått ble det nå. Ikke at jeg bryr meg om det. Vi er i gang igjen, snart er det nordisk, og da skal jeg bare kose meg som mannskap.

Så, i løpet av uka skal jeg ta noen avgjørelser om hva som må til i neste runde. Jeg tror jeg vet det..


Dommer 1 : 

7,5     7,4     7.6 - jeg så bare 5 posisjoner

Dommer 2  :

7.4   7.4    7,5 Hadde lyst til å snuse i dag.Flink til å beherske seg. Gikk bedre utover i programmet.Litt for få posisjoner for kl 2


Så, den tar jeg på kjaka!! Men det er ikke sikkert at puddel får gullet så lett neste gang altså..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar