Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 8. november 2021

økt på parkeringsplassen

 Hva gjorde jeg der jeg bodde før igjen når det var mørkt og vått i gresset?

Jo! Jeg trente jo foran parkeringsplassen... stemmer det..


Så etter å ha jobba hw momenter på tur mot alle vi møtte (Lufter alle bikkjene sine på NK samtidig??) så tenkte jeg vi like gjerne kunne ta i.

Så vi testa ut parkeringsplassen og tok noen runder.

Å jøje vi er rustne, og oppmerksomheten var ikke på topp. Så det avslørte seg fint med hopping og skjev både høyre og pelle. 

Så , om jeg trodde jeg skulle få noe gratis , så tok jeg feil. Og det trodde jeg ikke.


Men... hva har vi erfart? Tardis har savna å bruke knollen, og vi kan trene også ute på parkeringa om jeg vil.. i tillegg til hunderommet, ballplasser, parkplenen og sikkert tusen andre steder

Nå må jeg bare være litt streng med meg selv...

Og det må bli masse FS i vinter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar