Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 9. november 2021

We ruler gata lissom

Det er liksom ikke grenser for hvor fornøyd jeg er når vi er i siget på trening...

Han hungrer etter å jobbe, og jeg trenger å få oss på plass til den 27.

Vi gikk innom Geminigotballbanen , men den var opptatt. Ok, så da ble det parkeringsplassen da... eller..

vi begynte på parkeringsplassenog var snart på vei nedover gata.

Han ble litt ufokusert når nabodachsen kom, men det var alt...

Han blanda seven og pelle. Og jeg var vel litt for bøyd, hvilket er komisk fordi når jeg retter meg så er han der..

Henger litt på heel, så den fokuserer vi mye på ved møting

Tar meg også i å holde en posisjon over lengre tid nå, mellom flere godbiter, og det er framskritt.

Så vi dro på.....  dette må vi gjøre igjen... annenhver dag helst..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar