Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 23. november 2021

liten økt på Geminibanen


 

 Det er kort -turdag , og fire dager til stevne. Vi skal i allefall gjøre vårt beste og ha det gøy!

Så da sjekka vi ut Geminibanen. Unga har slutta å henge der så sent på året. Og da er det game-time for oss andre.


Vi jobba med overganger og  at fører skal være rett i ryggen. Og å bytte posisjoner. Han er oppmerksom og flink, men legger merke til at han nok er vant med å gå høyre i sirkler , for han plasserer seg sånn i forhold til meg. Det har jeg ikke lagt merke til før

Har brukt mye heelwork ved passeringer i høst, og det hjelper jo også på.Tok litt tid å koble på fordi at akkurat da vi skulle starte så kom det to hundepasseringer, og den ene hadde mye å si til oss

Så det ble litt "ÅJAAA?? KOM HIT OG SI DET OPPI TRYNET MITT OM DU TØR DIN FLEXIBÅNDMØLL!!!!!"

Standard kinsessjarm lissom

Før helga må jeg helst ha en trening til , finne kostymet mitt som ligger på tre forskjellige steder, kjøpe kjøttboller og finne fram bur og annet i boden.Og dette vaksinebeviset da...


Men guuuuuri så gøy det er å jobbe med en hund som kan en hel masse....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar