Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 12. januar 2023

økt 2 uke 2

 

( mens jeg stod og tenkte... der posisjonerte han seg, lissom...)

Jeg har lekt med litt med ulik måte å starte på, og det er bra, for da blir en kreativ. Plutselig virker programmet kort å planlegge også, og ingen problemer har jeg med det heller. Vi redigerer og stepper opp etter hvert

Da ser vi om det blir noen søndagstrening .. Men strukturen framover er tenkt tirsdag og torsdag. FS begge dager. Så kan jeg flikke HM mens vi lufter. Jeg bør ha minst en tur men en hund om gangen etter hvert, bare for å styrke båndene

Vi lekte oss med muligheter, og Tardis hadde helt klart noen forslag. Det er lurt å lytte til ekspertisen... Jeg tenker litt på hva jeg kan gjøre for å få det vanskeligere gjort og tydelig fortalt også..

Kort sagt : det er moro å trene når du ser et stykke fram og hvor en vil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar