Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 24. januar 2023

uke 4 trening 1

 Vi skulle gå hakket videre fra starten og jobbe med framoverøvelser  i dag. 

Her har vi litt å pusse på. Han dro seg i posisjon mot buret der lillebror satt, for han hadde tørrfisk.

Så vi bytta retning. mot døra i stedet. Jeg har visst trent ham for godt ,  for han går ikke opp på to, med ryggen til meg, han rygger i stedet

Rundt kjelen så ba jeg om en rose, og den var helt perfekt, også på avstand

Oppi og rundt kjelen kan vi også gjøre litt av hvert, men på avstand.

Det har begynt å  komme noen ideer. Hvor mye skal heksehatten med? Hva kan den brukes til? Jeg er i alle fall ikke kvien på å prøve meg fram nå.

vi tok to ganger 5 min økter med masse kos



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar