Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 18. juli 2013

Bruttern traff bruttern sin

og jeg fikk være med.. Jeg er en omgjengelig kar jeg altså... så lenge jeg kan styre på som jeg vil..
Så, golden gutter som ramper like mye som meg, og er like gamle, dem vil jeg ha litt avstand til.

Og du knurrer ikke til meg altså. Lufta er for alle.Æ, bæ... Og det er lufta di jeg vil ha!

Men innimellom alle cavlisene så er.. jeg!
Disse bildene har Tante Lene J Olsen tatt
Jeg ruler over cavlisene altså... Mutter, brutter, tante  Lene og fetter Charlie
Blåøyd  trøbbel på vei..
"Gå vekk kinabikkje!" "Gå vekk sjæl britte-suring!"

Psssshhh.. I'm hot!


Jeg susser massa massa på mamma

Meg og tante Lene er pene begge to..

Jeg kan noe ikke brutter kan.. fokusere masse

Mack-packen

Jeg kan også være yndig

Og straaaam i posituren

 Så har pappa knipsa litt
Nå får oppdrettern min tårer i øya og vinkler i hjertet altså...

Lille kusine pling sier at nå er vi litt sånn "Pippi" Kall meg Nilsson..

HA! Muttern ba oss begge, men det var jeg som gjorde det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar