Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 16. juli 2013

Tardis 1 år 15 juli!

Vi var ikke hjemme i anledning dagen, men dagen er behørlig dokumentert

Dagen begynte med bursta sang fra matmor

Så dro vi med ferge og to kusiner og en fetter, alle på to bein ( brutter ble hjemme hihi) til Gamlebyen i Fredrikstaf.
Mamma skulle sosialisere meg, og da fikk jeg ikke bjeffe på andre hunder vi møtte

Her er vi i lekeparken.

Matmor er så glad i meg, at jeg lot meg fotografere sammen med henne, Selv oim det er miiin dag

Min kusine ga meg en liten presang. Bare fordi brodern elsker sånne så tror hun jeg også gjør det..
Og ja, jeg gjør jo litt det da.. Kan godt tygge og dra litt, side hun insisterer..

Og vi møtte mange som synes jeg var sååå søt og raar, selv om jeg oppførte meg helt tulling, bjeffa og logra og spratt.. og alle måtte si noe om øya mine..
En gutt på ferja lurte på hvorfor jeg hadde sånt øye. Da måtte matmor si noe om at vi alle  er litt ulike, og det er nå sånn vi er.
En litt større gutt lurte på om jeg faktisk v a r  hund.. Sikkert fordi jeg ikke bjeffa der og da.
Den motoren på ferja brumla noe veldig under labbene mine når vi la til og fra. Noen ganger er jeg litt veskehund og vil bæres altså...

Matte  lagde kake til  meg..
Hundemat, boksefor, grillpølse, fiskekake,og pommes frites bit som "lys"

Alt i alt en suuuuper dag synes jeg..Masse hilsner til meg og søskna mine på nettet
( men det ble lite med presanger...)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar