Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



onsdag 31. juli 2013

Vi prøver oss litt på rull, og lek

Jeg har FS forbud fra onkel R etter den lange helga, men her er jo fordelen med to..hehe

Tardis fant jo filleknuten da bagen min var åpen da jeg kom hjem mandag, så jeg regna med at den var poppis.

Og det var den. Alt var i grunnen poppis, stygge pipedyr, knute, ball i snor, stoffskunken, ja... alt

Så dette må vi melke.
Men han ble jo så høy at det var umulig å komme inn på rull. Han må jo dekke først, og når ingenting annet fungerer, så kan en jo overfalle mutter med maskingeværkyssing med tunge typ ekstra lang..
ler meg fillete av det dyret..

men vi gir oss ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar