Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 13. juli 2014

miljøtrening og litt økt på terassen

ettersom det endelig ble en dag å kunne puste i dro jeg med meg Tardis på Nordbytjernet for å trene på å tåle folk og dyr i bevegelse.

Fikk ros av til og med, av hun  som husker ham som den kinaputten, og anbefalte Kjersti.
Vi klikket på det meste, det vil si jeg altså.
Unger som bada, da ville han være med. Sykler og joggere, da så han på meg.
Hunder er det samma tullet med, men så får det være masteren vår det da. Jeg roser og belønner når han er stille og kontakter meg

Nå får han en 4+ til 5- på ungdomsskolepensum

Hjemme lekte vi oss litt med triks, med puta først og fremst, og litt i esken. Han elsker den rekvisitten der....

Nå kan jeg stå og jobbe med rull, og det er artig, men vi må ta det roooolig, han er over på siden veldig fort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar