Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 20. juli 2014

Min lille gærning..

Det er to forskjellige stadier med gutta nå. Med Mack har jeg landa programmet, og med Tardis har jeg starten klar, og øvelser som jeg terper på.
Det morsomme med Tardis er jo at han kommer med noe svært kreative forslag sjøl....  Plutselig hadde jeg jo hele bikkja over meg. Og da lærer vi det inn da.... Blir en øvelse til på lista det


Å hoppe opp på ryggen min gikk også farlig fort..
Måtte ha litt hjelp av Sten Arne men han tok prinsippet kjapt... Så nå kan jeg fortsette på egen hånd.... han ville jo ikke ned igjen... Masse muligheter her.. snurre, dekk, sitt, kanskje en bamse i framtiden..



Ellers løfter vi labber, og i dag klarte jeg å få ham til å ha begge labbene på føttene mine i mellom posisjon.
Nå kan han tråkke rundt meg på to en hel runde før godbit, og takler kjeder bedre , flere øvelser før han får belønning.
Han ruller bedre og bedre, men jeg skulle ønske han tok det liiiiitt roligere i de krappe kurvene
Venter bare til triksene får materialisert seg så jeg kan sette sammen til program som passer og er klart til konk.

Må bytte litt åsted tror jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar