Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 22. september 2015

så gjør vi så når vi vil ligge der vi vil

Har verdens søteste kines..
At han borer seg innunder alt som er av pledd , det vet jeg jo fra før, men i dag skulle jeg ta meg en liten blund på øyet, og var halvveis nedsunket i Morfeu's armer når Tardis ville opp og bak nakken min.
pusling og ivrig aktivitet for å posisjonere seg fra sofaen ved siden a registrert vagt der i våkenverden, men jeg var ikke i stand til å gjøre noe med det
Da er det at han presser snuta _ hardt_ inn i armen min, og trykket øker... Jeg blir rykket til overflaten og ser rett inn ett isblått og et svart øye som har en intens needy glød...
Deretter, - spretter han på plass mellom meg og hodestøtta, som en boa kveiler han seg rundt nakken min, parkererer hodet på skulderen min, og sukker tilfreds og dypt...
mannen var ikke overrasket....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar