Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



lørdag 5. september 2015

vi må trene mer på gress!!

For det var en veldig veldig spennende flekk på banen altså....
Regna ikke med at det skulle gå veien i dag, når jeg så oppvarminga.

og jaggu fant han denne hersens flekken..

Så jeg fikk ham tilbake i esken , og tok avslutninga.. så da ble det som trening i stedet

Så, hjem med blått bånd i sekken

meeneeeh det skal jo ikke by på problemer å finne vått gress å trene på...
Vi har akkurat begynt vi...

Og jeg slutter aldri å fryde  meg over hans gode oppførsel i slike settinger...

( og i dag fikk jeg være med helt inn i de indre gemakker, og være med å regne resultater også... Så, da kan jeg det også....)

Makaløst i grunnen.
De eneste som har grunn til å skjems for innsatsen i dag.... det er værgudene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar