Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 23. mai 2017

Planer fremover...

Det blir trangt i "Ide og kreativitets stallen min", for jeg skal sale og ri flere hester på en gang fremover, for å snakke litt i metaforer.

Foto : Mari Nagel-Røkholt


Som sagt, det er ikke heelworken som ligger mitt hjerte nærmest, men vi har så godt av det.
Så , da skal vi fokusere på :

Heelwork:
-Gjøre programmet lengre, slik at ikke hver sekund teller så himla mye...og vi får vist fram hva vi kan. Dette blir det greit å trene på fremover, det er ren utholdenhet. Hele sangen er 2.39.... så noe må vi kutte.
- legge til høyre og  en posisjon til .
- sikre rekvisitt i fremtiden. -2,6 poeng, skjer ikke igjen!
- Jobbe med sidelengs posisjoner. Fram med planken
Foto :Sidsel Andresen


Freestyle
- lage en grundig inndeling over lengde på hver seksjon, og ha en realitycheck. Jeg tror jeg allerede er i ferd med å gjøre dette mer komplisert enn det må være. Keep it simple, og  hold deg til ramma.
Det er moro med øvelser som er nye, men for mange av dem kludrer det til , og gjør det til et dørstokkmilsprosjekt
-skaffe rekvisitt.
- trene inn de nye øvelsene jeg vil ha med.

Den gode tiden ligger foran oss nå..
Foto :Sidsel Andresen
Takk til Mari og Sidsel for lån av bilder <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar