Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 16. juli 2017

bildekavalkade - fem år med kaos-skrellet. 15 juli 2012-

Fotograf : Guro Brunsby . Dette bildet hadde jeg som bakgrunnsbilde på jobbpc'n høsten 2012.. Jeg venta så skrekkelig..Skulle bare på middag hos syrran 12 august i anledning bryllupsdagen ... og falt helt pladask for ham med det blå øyet..
Ingenting blir som ventet med en kines.. Blomsterbilde ble ett av de fineste bildene av Tardis..

Hundesletta i Nes, sommeren 2013. Foto : Lene Olsen

Mammas gutt...

Foto ; Lene Olsen

Det hender han gjør sin yogastrekk og viser meg stjerna.. Gjerne kombinert med å ha bakbeina på armen min mens der tøyes.. Føler meg som en ting!

Den søte følelsen av å få rødt , første gang en viser programmet.... Kongsberg.. Foto : Eva Byrkjeland

Tardis elsker pledd

På besøk før henting... Vi planla handletur til Sverige, bare for å stikke innom

Sover på fanget til mormor.. før henting. Fotograf : Guro Brunsby

Fotograf  Guro Brunsby. Ventebilde...

Velkommen hjem... September 2012!

Hentedag.. sov hele veien fra oppplukking på Hønefoss til vi kom hjem. Syrran skulle på hyttta, så vi møttes halvveis.

helt ny bebis!!

En av de lysere morraluftingene. Ut klokka 04.15 i oktober er IKKE gøy

Storebror var i karantene på grunn av kennelhoste, så vi måtte vente litt med å treffes...

elske lille bebbis

Godt med en storebror

sånn går nu dagan

Teiping av ører var noe som måtte læres...

Hvit prikk i farta!!

Han har alltid vært en ivrig og flittig kysser

Poserer med bror foran Mollestadeika.

Med bror Milo og mamma Julia. Foto : Guro Brunsby

Vi prøvde litt med strikk, men....

Bæd Båis

Vi måtte lære inn dekk via bukk...

klatreøvelser, det er mye lettere

galskap

En kvinne og hennes kineser. 90 % av tiden vi er sammen

Vi debuterte i freestyle med Dr Who tema... og lånt skrutrekker..

Alle vapler har en pøbelkvote. Tardis brukte sin på garndestruering

Tardis ett åt, 15 juli 2013

I farta! Foto : Lene Olsen

Brukshund = pute

Ved min side, klar for sprell

Kosegutt av dimensjoner

Vi går planken.Den berømmelige planken, dere vet...

Fotosession 16 april. Jeg har nå dolla han opp i islender da...

Morospas hos Lotte en 1. mai. Så Lotte WP er fotograf

Vi leker oss med agility. Foto : Lotte WP

Utgangspunktet for tatoveringen min

Ode til sommeren

Og til å kreve den plassen han trenger

Påkledd og vinterklar

Freestyle trening i Fredrikstad

Mitt favorittbilde av mine to...

Det skal Tardis ha.. Han er i liten grad hjemmetrent.....her er vi med Ine i Fredrikstad

Livsglede som skal deles

Skjelv!

Chaplin på bursta'n i fjor, 4 år på trening med Hanne og staffene.Foto : Hanne B Mathiesen

Pose i heelwork klasse 1 programmet vårt. Bill Sykes theme

Nattkjolen til min mormor ble med til Sverige i februar 2017. To røde napp på Gremlinsnummeret i klasse FS1

5 år , 15 juli 2017!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar