Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



søndag 6. januar 2019

dag 2 kjeder

Egentlig var det vel ikke direkte kjedetrening, men mer kombinasjoner på den store skumle Gallifreydelen

Hva jeg skulle markere var jo allerede klart, så nå gjaldt det å finne ut hvor vi skal være på banen og  hvordan knytte sammen historien.

Ja, noen øvelser kan byttes ut med noen som ikke er så  lette, men det tar vi etterhvert. Det er detaljer jeg lar ligge nå

Så,  nå knakk jeg den koden. Hver enkelt øvelse er ikke på plass, men kombiasjonene er. Og ialle fall en tre fire små kombinasjoner..
Om det er høyt nok nivå? Det tråkker jeg ikke  meg sjøl ned med ennå. Vi skal ha flere høyder og mye avstand, og det der det som er det viktigste..

Dette føles helt topp... og Tardis koser seg..

Tok sin tid, men en er ikke klar før man er klar..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar