Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 24. januar 2019

dag 2 vi griper daleken i teleskopsiktet...

og kaster oss ut på å bryte den den vanskelige hoveddelen..

Så  mange muligheter , og så skal det henge sammen. Hva av ord skal jeg gjøre til høydepunkter, hvilke øvelser er vanskelige nok, hvilke øvelser må jeg ha med,  og hvor?
Hvilke øvelser trenger jeg å trene inn som jeg ikke kan eller kan godt nok?

Jeg har slutten, starten og ideene i midten...


Når jeg utsetter trening fordi jeg ikke vil bryte ned akkurat denne delen, så er det bare å kaste seg i det.  Det blir ikke lettere

sonic
kryp
mige
martha...



 bare å jobbe med det

Som vanlig måtte jeg starte timern etter at jeg kom igang. Masse rød og grønne brikker som klumpa seg, så det ble 5 straffe minutter også

 Begynte med Martha. Han er ikke lett å få i posisjon, tripper., og griper etter noe å holde seg i, vi må jobbe statisk. Fram med targetkula.. Pre-si-sjon

Fram funka fint, snurr , men ikke spinn

Mige trengte jeg bare to repetisjoner på. Har begynt å  repetere det når vi tar av dressen etter tur.

Kryp må vi jobbe mer med.

Sonic kan jeg faktisk kalle chaplin ennå, mye fjas, fortæring av matmor, og hund i høyder han ikke hadde noe å bestille.. men men


Fant noen mulig kompinasjoner  i take this pain og snap of his finger. Vi får se... jeg kan ikke bare drille øvelser, jeg må tenke kjeder også.. Og tenke godt nok, og velge bort

Jøsseball for en flott trening altså...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar