Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 3. januar 2019

Ooods and companions - jeg har ramma!

Jeg har ramma klart... hvilke deler av musikken jeg skal forsterke, ideer til hva slags øvelser og i hvilken høyde, avstand, og hva  jeg skal utrrykke

Jeg har klart overgangene mellom de ulike delene av musikken, så får bindingen av øvelsene på detaljflytnivå komme senere

Jeg vet hvor vi skal jobbe på banen... sånn stort sett....

Jeremiassen... betyr det at vi skal jobbe med kjeder som ikke har med start eller slutt ¨gjøre på neste trening?

Jepp....

Det betyr også at jeg begynner å ane hvordan programmet mitt skal se ut....wow..


2 kommentarer:

  1. Såå moro! Da er det nesten ferdig jo :-) Litt av ein prosess å lage program!

    SvarSlett
  2. Så fint å høre Eirin :-) Gleder meg til å se ferdig program :-) Jammen er det en lang vei å gå fra å finne idèen til program, og til et ferdig produkt :-O Nå er du laaaangt på vei jo <3

    SvarSlett