Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 17. november 2020

økt etter tørke

 skjønt... det er vel det motsatte enn tørke som satte kjepper i hjula for meg... En flom av annet, og en flom av regn


men har man lovt, så har man lovt.

Så hva skulle man gjøre- av alt en burde gjøre?


Vi endte opp med en standard økt, med foodrun.Den ble ikke filma fordi.... mørkt...

han var ustabil i noen overganger så i økt to så fokuserte vi på akkurat det.

Overivrig i seven...

Og jeg var kanskje litt dempa sjøl, følte i allefall det da jeg fyra av all rosen på en fin utføring med høy hale...


siste økt var tango. Vi må fram med klikkeren tror jeg

leke meg med program snartt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar