Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



mandag 23. november 2020

så... hva har vi trent i dag

 Vel. på langturen så  lot jeg tankene fare i alle retninger med musikken, og fikk noen innfall.

Repeterte  gangen i sangen og hva som skal fortelles i huet, så etter noen bilder i hodet, noe som kan gjøre inntrykk

Jeg må ikke komplisere.. begynne med hovedtrekkene, så kan dekker, og snurrer komme etter hvert. Tango, mige, ut, og omkring er mye viktigere å få plassert


Det gøye var at tango gikk veldig bra. jeg kunne til og med ta noens steg. 

Lekte meg litt med noen komboer, noen fungerte bedre enn andre

Bamse kan han visst helt av seg selv, så den kan vi forsterke

 vi lekte litt, og kasta foodrun


Har jeg kommet noe lengre i dag? Absolutt..


Onsdag har jeg planer om heelwork ute -i dagslys

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar