Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



torsdag 26. november 2020

mørketrening - HW

 Ble ingen filming i dag heller.... fordi mørkt... Med mindre jeg er hjemme ( og det er jeg jo ikke) så blir det mørkt halv fire nå liksom..


men trene det gjorde vi. Det var glatt, men ikke foran garasjen og med litt gatebelysning så klarte vi oss.

Fullt fokus, og jeg synes jeg fikk til det med magen også..  første økt var overganger. tre minutter

 

fikk ham på med noen lette øvelser

Jeg kastet godbiter og ba om posisjon. han nikoste seg, tok godbiten der i mørket , og kom seilende som et lite spøkelse tilbake.. rett i seven, mellom, plass eller hva som helst


Økt to var  mellom vending, og han hang ikke akkurat bak.. ut, fram, over i plass.. jadda!  lek med foodrun og masse kos og herjing

Da vi skulle begynne på økt tre kom det en bil , så vi jobba litt med tango på siden av . Han er blitt flinkere til å holde posisjonen når han først kommer i den, men det har lett for å bli to labber på en fot, eller en labb opp på leggen min. Da bilen var borte ( fullt fokus) tok vi et par runder til med tango, før vi repeterte litt sidesteg


ut med godisen, og full ros, og avslutning...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar