Dette er bloggen til lille Tardis,(Curlycrest's Mr Paisley) født 15 .7.12


Tardis!

Fordi en blå politiboks... Eller en happy liten hund med blått øye.



FREESTYLER, med tunge på første date!


And... he's bigger on the inside..



tirsdag 27. juni 2023

Økt 1 uke 26 - sånn nerver før konk trening

 Og det er jo null nyttig sånn egentlig. Mål for Tardis : jobbe oss gjennom programmet , og at han er på. 

Det er ikke en gang at jeg har så mye å bevise, men litt nerver er det lell. Det kjennes som han skal debutere i klasse 3 sånn skikkelig i helga... Og da blir det litt skjelv...

og sånn i siste liten trening , det tar man jo gjerne litt for sent, sånn litt over ti. På et sted man ikke hadde tenkt - som på terassen foran huset...

Vi kjøre framposisjonen, og rundt kjelen. Det gikk veldig bra. Han var på... Og jeg hoia ikke så veldig og vi jobba uten musikk.... Så jeg tror det gikk bra for naboene. 

10 minutter samla tror jeg.  Rota sjøl litt med begynnelsen , så den må jeg ikke glemme. Intro, så fram, og så kjelen. 

Ja... sånn ble det i dag..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar